Vždy je to o tom, jak se rozhodneš

Zelené proteinové smoothie

 

Možná to zabere nějaký čas, než zkusíš smoothie se špenátem. Chci tim říct, že můžeš milovat špenát, ale než ho zkusíš do svého proteinového smoothie, nějakou dobu to asi zabere. Přitom je to super záležitost, která je nabitá zelenou silou a navíc skvěle chutná.

Pro tento recept je ideální použít mražené banány, arašídové máslo, kokosové mléko a fresh baby špenát spolu s proteinem a vanilkovou příchutí.

 

"Jako alternativu lze použít místo poloviny špenátu i třeba kapustu."

 

Celkově to chutná fakt hodně dobře. Po konzumaci budeš cítit spokojenost, osvěžení a celkově až opojný feeling. Co vlastně víc chtít od proteinového shaku že jo? Pojďme tedy bez dalších okolků na tento vynikající recept:

 

Zelené proteinové smoothie - shrnutí

Čas na přípravu: 6 min
Obtížnost: Snadná
Počet porcí: 
Kalorie: 359 kcal
Author: Lacey Baier of A Sweet Pea Chef
 

Ingredience

  • 1 hrnek neslazeného kokosového mléka
  • 1 mražený banán
  • 1 lžíce arašídového másla
  •  hrnku fresh baby špenátu 
  • 1 odměrka whey nebo vegan proteinu
  • 1 odměrka vanilkové příchuti
  • v případě potřeby kostky ledu

Postup

  1. Začni tak, že dáš všechny ingredience do mixér. Místo kokosového mléka můžeš použít mandlové, nebo rýžové mléko. 
  2. Mixuj až do dosažení tebou požadované konzistence. 
  3. Můžeš přidat pár kostek ledu, pokud chceš smoothie trochu zředit a zchladit.
  4. Na zředění lze také dodatečně použít další mléko.

Dobrou chuť přeje tým freedomprotein.cz